2022 yılında paketli et tüketimi artacak

Değişen tüketici yeme içme talepleri ve alışkanlıklarıyla birlikte yeni bir periyot başlıyor. Pandemiyle birlikte toplumsal hayat kısıtlandı ve tüketiciler artık yemeklerini daha çok meskende yeseler dahi kaliteli, sağlıklı ve kendilerini daha yeterli hissettirecek restoran lezzetini yakaladıkları tecrübelere yönelmeyi tercih ediyor. Konutta yemek pişirme oranının süratle artış göstermesiyle besin dalındaki talepler değişiyor ve farklı keşifler daha fazla benimseniyor. Tüketicinin alışkın olduğu tatların yaratıcı ve yenilikçi bir halde sunulmasının kıymet kazandığını söyleyen paketli kırmızı et bölümünün öncü markası Bonfilet’in COO’su Kemal Bozkuş, bilhassa çeşitli ve pratik tahliller sunan porsiyonlu paketli kırmızı et eserlerinin önümüzdeki devirlerde epeyce revaçta olacağını belirtiyor.

Tüketiciler farklı bir tecrübe arıyor

Pandemi periyodunda değişen alışkanlıklarla birlikte konutta yemek yapma eğilimi büyük bir ivme kazandı. Restorandaki lezzetleri meskenlere taşımak isteyenler artık klasikleşen tatlar yerine alternatif tatlara yöneliyor. Tüketiciler artık yemeklerini meskende yese bile daha uygun tatlar ve farklı konseptler deneyerek yemek yeme süreçlerini kaliteli bir hale getirmek istiyor. Porsiyonlu olarak paketlenen kırmızı et eserleri ise pratik ve süratli bir tahlil sunarak yeni tatlar keşfedilmesini kolaylaştırıyor. Paketlenmiş porsiyonlu et eserlerinin tüm bu tüketici beklentilerini karşıladığını söyleyen Kemal Bozkuş, meskenlerde farklı bir tecrübe yaşatmanın tüketici motivasyonunu etkilediğine ve bu nedenle porsiyonlu kırmızı et tüketiminin giderek artacağına işaret ediyor.

Tüketiciler artık daha şuurlu hareket ediyor!

Sağlıklı ve bağışıklık sistemini güçlendiren eserler tüketicilerin tercihlerinde öncelikli bir hale geliyor. Sıhhate katkı sağlayan besinlerin ehemmiyet kazanmaya başlamasıyla eserlerin vitamin ve mineraller ile güçlendirilen versiyonları daha fazla ilgi çekiyor. Kırmız et kategorilerinde ise yağı azaltılmış ve tuzsuz üzere sağlıklı yaşama yönelik etiketlerin öne çıktığını aktaran Bozkuş; B12, demir, çinko ve protein açısından epeyce güçlü olanet eserlerinin bu devirde tüketicilerin ilgisinin odağında olacağını belirtiyor. Ayrıyeten restoranların tersine paketli ve porsiyonlu eserler sayesinde yiyeceklerin besin kıymetlerini çarçabuk öğrenebilen tüketiciler, eserin içeriği hakkında bilgi sahibi olduğundan ötürü tercihlerini bu tarafta yapıyor.

Hibya Haber Ajansı


04.04.2023 06:24:15