Wall Street Journal gazetesinin dünkü haberine nazaran, fast food zinciri McDonald’s geçen yıl Çin’de 700 yeni mağaza açtı ve bu yıl 900 mağaza daha açmayı planlıyor. Bu sayı şirketin ABD dışında açmayı planladığı yeni mağaza sayısının iki katından fazla.
Dev kahve zinciri Starbucks, 2025 yılına kadar Çin’de 3 bin yeni mağaza açmayı planlıyor. Starbucks’ın kurucusu ve süreksiz CEO’su Howard Schultz, “Çin’deki büyüme öykümüzün yeni başladığından her zamankinden daha eminim.” sözlerini kullandı.
Coach’un ana şirketi Tapestry Grubu, Çin’deki işini genişletmek için 325 milyon ABD doları fiyatındaki sermaye harcamasının ve bulut bilişim yatırımının yaklaşık yarısını kullanmayı planlıyor.
Tyson Foods tarafından daha evvel yapılan açıklamada, bu yıl altı yeni tesisin açılacağı ve yarısının da Çin’de olacağı kaydedildi.
Hormel Foods CEO’su Jim Snee, şirketin 2024 yılında Çin’deki işini değerli ölçüde genişletmeyi planladığını söyledi.
Kaynak: Çin Memleketler arası Radyosu
Hibya Haber Ajansı
27.02.2023 17:04:09