Sağlık turizmi pazaryeri New Me, 500 bin dolar yatırım aldı

Türkiye'nin sıhhat turizmindeki başarısı, 2022'de de katlanarak devam etti. Milletlerarası Sıhhat Hizmetleri A.Ş. (USHAŞ) datalarına nazaran, geçtiğimiz yıl Türkiye'yi sıhhat hizmeti almak için 1,25 milyon kişinin ziyaret ettiği bilinirken, bu sayı evvelki yılın iki katı oldu. Ülkemizin bu daldaki her yıl büyüyen potansiyelini dijital ortamda erişilebilir kılan sıhhat turizmi pazaryeri New Me, ortalarında Keiretsu Forum Türkiye, TRAngels melek yatırımcıları, Angel Effect, Alemşah Öztürk ve Claus Bollrath’ın da olduğu yatırımcılardan toplam 500 bin dolar yatırım aldı.

Konuyla ilgili değerlendirmelerini paylaşan New Me Kurucusu ve CEO’su Ahmet Fırat, “5 yıllık pazar tecrübesi, güçlü bir takım ve büsbütün global bir vizyonla 1 yıl evvel estetik dikeyinde hayata geçirdiğimiz New Me, Türkiye’nin önde gelen melek yatırımcılarının ve yatırım fonlarının inancını kısa vakitte kazandı. Bu muvaffakiyete imza attığımız için gururluyuz” dedi.

Yabancı hasta trafiği her ay yüzde 30 büyüyor

Türkiye başta olmak üzere sıhhat turizminde gelişmiş olan ülkelerde, sıhhat turistleriyle sıhhat kurumlarını bir ortaya getiren ve estetik dikeyine odaklanan sıhhat turizmi pazaryeri New Me’nin yeni bilgileri, platform üzerinden gelen yabancı sıhhat turisti sayısının aylık yüzde 30 büyüdüğünü gösterdi. Saç ekimi, rinoplasti, liposuction, jinekomasti, göğüs estetiği üzere alanlarda ağır talep gördüklerini söyleyen Ahmet Fırat, “New Me kullanıcıları, tedavi ve sıhhat kurumları hakkında diledikleri bilgiyi alabiliyor, tedavi ödemelerini online olarak gerçekleştirebiliyor ve bunu yaparken taksit imkanından yararlanabiliyor. Üstelik platformumuz, hekimlerle görüntü görüşme imkanı da sunuyor. Yanlışsız tıbbi kurum ve tabiplerle yanlışsız hastaları dijitalde eşleştiren ve sonra yüz yüze bir ortaya getiren bir pazaryeri olarak sıhhat turizmi acentelerinden ayrışıyoruz” sözlerini kullandı.

Uçtan uca rezervasyon modeli sunuyor

Platformun aylık brüt eser kıymetinin dolar bazında yüzde 50 büyüdüğüne dikkat çeken Ahmet Fırat, “New Me kullanıcıları, Türkiye’nin estetik dikeyindeki önder ve tek sıhhat turizmi pazaryerinin tarafsızlığı, şeffaflığı, online ödeme tahlilleri ve artırılmış gerçeklik üzere teknolojileriyle muhtaçlık duydukları tabip ve kurumla eşleşe biliyor. Ayrıyeten rezervasyon yaparken tıpkı bir seyahat planlar üzere otel, transfer, refakatçi, komplikasyon sigortası üzere üçüncü parti hizmetleri de New Me üzerinden satın alabiliyor. Türkiye'nin en uygun estetik cerrahlarını ve doktorlarını, Türkiye'de sıhhat turizmine ilgi duyan yerli ve yabancı hastalarla bir ortaya getiriyoruz” diye konuştu.

3 yılda 3 ülkede pazar önderi olmayı hedefliyor

Keiretsu Forum Türkiye, TRAngels melek yatırımcıları, Angel Effect, Alemşah Öztürk üzere Türkiye'nin önde gelen yatırımcılarından aldıkları yatırımı pazar hissesi ve yurt dışı planlarını hızlandırmak için kullanacaklarını kaydeden New Me Kurucusu ve CEO'u Ahmet Fırat, değerlendirmelerini şu sözlerle sonlandırdı:

“New Me'yi Alemşah Öztürk, Onur Candan, Claus Borrlath, Engin Yurdakul üzere alanında güçlü isimleri idare heyetimize katarak hayata geçirdik. Alana ve pazara olan hakimiyetimiz ve sıhhat turistlerine sunduğumuz imkanlarla gayemiz, üç yıl içinde Türkiye’deki sıhhat turizmi pastasından en az yüzde 5 hisse alarak kesim liderliğimizi pekiştirmek ve global çapta sıhhat turizmi pazaryerleri içinde birinci 5 pazaryerinden biri olmak. Yeni yatırımdan aldığımız ivmeyle önümüzdeki yıllarda Türkiye’nin yanı sıra Tayland üzere büyük 3 pazarda önder olmayı hedefliyoruz.”

Hibya Haber Ajansı


14.04.2023 11:50:11