Seç Market iş ortaklarının sayısı yüzde 40 oranında arttı

Perakende bölümünde esnaf dostu iş modeliyle öne çıkan Seç Market, 2022 yılında iş ortaklarının sayısını yüzde 40 artırarak 2 bin 409’a ulaştırdı.

Rekabetin ağır olduğu perakende dalında küçük esnafı destekleyen bayilik modeliyle faaliyet gösteren Seç Market, süratli büyümesini sürdürdü. Seç Market tabelasına sahip mağaza sayısı 2022 sonunda bir evvelki yıla oranla yüzde 40 artışla 2 bin 409’a ulaştı. Sunduğu kurumsal altyapı, tedarik sürekliliği, fiyat avantajları, muteber besin ve güçlü eser çeşitliliğiyle Seç Market, yeni iş ortaklarıyla büyüyerek paydaşlarının rekabet gücünü artırıyor. Çoğunluğu aile işletmelerinden oluşan Seç Market, bugün prestijiyle iş ortakları ve çalışanlarla birlikte yaklaşık 7 bin kişilik bir ekosisteme sahip bulunuyor.

Dijital altyapısını da güçlendiren Seç Market; iş ortaklarına sipariş akışının yönetilmesi, stok denetimi, promosyonlar ve genel irtibatın yönetilmesi üzere bahislerde takviye verilen Seç portalını da yenileyerek bayilerin bir kısmının kullanımına sundu. Hem taşınabilir hem de web arayüzü bulunan yeni portal uygulaması, bayilerin yeni teknolojileri kullanarak işletmelerini daha verimli yönetmelerine katkı sunuyor. Portal uygulaması sayesinde iş ortakları stok, fiyat ve sipariş idaresini tek bir yerden süratle ve çarçabuk yapabiliyor.

Altan Sekmen: ‘Yeni yatırımlarımızla Seç iş modelimiz büyüyüp güçlenmeye devam edecek’

Geleneksel esnaf kültürünü çağdaş marketçilikle bir ortaya getiren Seç iş modelinin esnaftan müşteriye tüm paydaşlarına sağladığı avantajlarla geçen yıl değerli büyüme kaydettiklerini vurgulayan Seç Market Genel Müdürü Altan Sekmen şunları söyledi: “2022 yılında tedarik, lojistik, dijital altyapı üzere alanlarda yaptığımız yatırımlarla süratli büyümemizi sürdürdük. Seç portalımızı yenileyerek bayilerimizin bir kısmının kullanımına sunduk. Bu sene Seç mağazalarının tamamını yeni altyapısıyla Seç portalına entegre ederek iş süreçlerimizdeki verimliliği artıracağız. Geçen sene müşterilerimiz, bayi adaylarımız ve basın mensuplarıyla da keyifli buluşmalar gerçekleştirdiğimiz dinamik ve verimli bir yıl oldu. 2022’de yayına giren “Mahallenizin Marketi” temalı TV reklamımız kamuoyundan büyük ilgi gördü. Bu yıl da ortamıza yeni katılan iş ortaklarımızla bir arada her geçen gün büyüyüp güçlenmeye, müşterilerimizin yüzünü güldürmeye devam edeceğiz.”

Seç Market Hakkında:

2014 yılında Bizim Toptan altında faaliyet göstermeye başlamış, 2016 yılında Seç Market ismini almıştır. 2022 yıl sonu itibariyle Seç Market, 81 vilayette 2 bin 400’ü aşan bayisiyle perakende kesimindeki değerli oyunculardan biri haline gelmiştir. İş paydaşlığı sistemiyle mahalle esnafına dayanak veren iş modeli, mahalle esnafının sıcaklığı ve samimiyeti ile kurumsal tecrübeyi buluşturarak çağdaş marketçilik anlayışına hizmet etmektedir. Seç Market, raf diziliminden eser tedarikine, dijital altyapıdan toplumsal medya irtibatına, pazarlamadan satın almaya birçok alanda verdiği dayanakla, iş ortaklarının kendi işinin sahibi olarak ve “mahalleden biri” kalarak büyümelerine yardımcı olmaktadır. Seç Market mağazalarında, Yıldız Holding özel markalarının da dahil olduğu 5 binden fazla eserin yanı sıra bölgelere nazaran farklı yöresel eserlerin de satışı gerçekleştirilmektedir.


13.04.2023 11:20:21