vivo Türkiye Android kullanıcıları için bir prensip imza atıyor. “Her Zaman Y’eni” isimli kampanyası kapsamında vivo V25 5G modeli ile vivo Türkiye fabrikasında üretilen Y35 ve Y22s modellerini bundan bu türlü tüm kullanıcılara iki büyük Android güncelleme garantisi ve 3 yıl güvenlik güncelleme garantisi ile sunacak.
vivo’nun kampanya reklam sinemasında sıradan bir günde kafede başlayan öykü, bir anda eğlenceli ve hareketli anlatımla sürükleyici bir hal alıyor. Kampanyanın sloganı hem eser ismine gönderme yapıyor hem de bildirisi veriyor: “Her Zaman Y’eni!”
vivo Y35 reklam kampanyasının strateji ve kreatif çalışmaları cian istanbul imzası taşıyor. Sinemanın yapımını Kala Sinema üstlenirken, direktör koltuğunda Deniz Özgün oturuyor. vivo kampanyada reklam sinemasını satış noktaları, dijital ve toplumsal medya ile bir TikTok Challenge ile de destekleyecek.
Rakiplerinden ayrışan özellikleriyle öne çıkan vivo Y35, kullanıcılara sunduğu 2 büyük Android güncelleme garantisi, 256 GB hafıza ve 8GB+8GB genişletilmiş RAM ile daima birinci günkü üzere yüksek performansta kalmayı vaat ediyor.
Reklam Sineması Linki: https://www.youtube.com/watch?v=NzOwifHwEAE
Künye:
Reklamveren: vivo
Reklamveren Yetkilileri: Ertan Şensoy, Selin Dayıoğlu Kıran, Emrah Şahin
Reklam Ajansı: cian istanbul
Yaratıcı Lider: Cihan Kavaklıpınar
Kreatif Yönetici: Emre Reisoğlu
Kreatif Takım: Berna Ünverdi, Arda Tokatlıoğlu, Unsur Süyök, Onat Tamergil, Buket Kocayacı, Ömer Faruk Orha, Eser Soy
Müşteri İlgileri Yöneticisi: Özlem Şimşek
Müşteri Bağlantıları Temsilcisi: Ece Öner
Prodüksiyon: Kala Film
Yönetmen: Deniz Özgün
Post Yapım: Magic Post
Müzik: Jingle House
vivo Hakkında:
Akıllı aygıt ve hizmetleri odağına alarak güçlü dizayna sahip eserler üreten dünyanın başkan teknoloji şirketi vivo, her vakit beşerlerle dijital dünya ortasında bir köprü kurmayı hedefliyor. Şirket, insanlara her geçen gün daha kullanışlı bir taşınabilir ve dijital ömür sunmak için yaratıcılığı ön plana alıyor. vivo, toplum için kıymet yaratma misyonunu; Çin ideolojisinde yanlışsız şeyleri yapma ve işleri hakikat halde yapma tavrını açıklayan bir kavram olan Benfen ideolojisine dayandırıyor. Kullanıcı odaklılık, tasarım odaklı bedel, daima öğrenme ve kadro ruhu üzere temel bedelleri sahiplenen şirket; daha sağlıklı, daha sürdürülebilir dünya standartlarında bir kuruluş olma vizyonuyla sürdürülebilir bir kalkınma stratejisi uyguluyor. Shenzhen, Dongguan, Nanjing, Pekin, Hangzhou, Şanghay, Xi’an, Tokyo, San Diego ve Taipei’de, 10 Ar-Ge merkezi ile vivo; 5G, yapay zeka, endüstriyel tasarım, fotoğrafçılık üzere kıymetli bahislerin da ortalarında bulunduğu alanlarda en ileri teknoloji kullanıcı teknolojilerinin geliştirilmesine odaklanıyor. Yıllık yaklaşık 200 milyon akıllı telefon üretim kapasitesine sahip akıllı bir üretim ağı bulunan vivo’nun eserleri, şu an itibariyle 60’ın üzerinde ülke ve bölgede satışa sunuluyor ve dünya çapında 400 milyonun üzerinde kullanıcı tarafından sevilerek kullanılıyor. vivo hakkındaki son haberleri https://www.vivo.com/en/about-vivo/news https://www.vivo.com/en/about-vivo/news adresinden takip edebilirsiniz.
Hibya Haber Ajansı
20.03.2023 18:04:08