Yeni nesil dijital pazarlama yazılımı WASK, 2.4 milyon dolar yatırım aldı

Reklam verenlerin Facebook, Google, YouTube ve Instagram reklamlarını, teknik rastgele bir bilgiye muhtaçlık duymadan tek bir yerden, daha akıllı ve verimli bir formda yönetmelerini sağlayan WASK; Eksim Ventures, TechOne VC, Logo Ventures, APY Ventures, Türkiye Teknoloji ve İnovasyon Fonu ve Teknoloji Yatırım’ın (TTGV) katıldığı yatırım turunda 2.4 milyon dolar yatırım aldı. Başta Amerika Birleşik Devletleri olmak üzere, Kanada, İngiltere, Almanya, Fransa, Arjantin, İspanya gibi toplamda 120’den fazla ülkede 6 binin üzerinde aboneye sahip olan WASK, aldığı yeni yatırım ile yazılımının 3. versiyonunun lansmanını yaparak kullanıcılarına çok daha kapsamlı ve akıllı bir dijital pazarlama tecrübesi sunmaya hazırlanıyor.

“WASK, yazılımın yeni versiyonu ile agresif bir büyüme hedefliyor”

WASK, yapay zeka dayanaklı yazılımı ile web site ve taşınabilir uygulamalardaki ziyaretçilerin davranışlarını tahlil ederek kullanıcılarına daha düşük bütçelerle daha fazla potansiyel müşteriye ve en hakikat maksat kitleye ulaşmalarını sağlıyor. Facebook, Google, Shopify, WordPress, Mailchimp, Woocommerce üzere birçok platforma entegre olarak çalışıyor. Geçtiğimiz yıl gerçekleştirdiği yatırım cinsinden bu yana gelirlerini 4 kat arttırarak 32 kişilik bir takıma ulaştı.�

Bu yatırım tipi ile bir arada kullanıcılarına sunacağı yeni versiyonunda geliştirdiği akıllı algoritmalar ile reklam verenlerin web sitelerindeki ya da taşınabilir uygulamalarındaki ziyaretçilerinin tahlilini yaparak, kampanya randımanlarını artırmak için otomatik çıktılar verecek. Bu sayede kullanıcılarına dönüşüm datalarını çarçabuk yorumlama, tekrar pazarlama kampanyaları için otomatik bir halde dönüşüm odaklı maksat kitleler belirleyebilme ve reklamverenlerin pazarlama süreçlerinde harcadığı efor ve vakti azaltma imkanı sunacak. Pazarlama ve takım genişlemesi konusunda agresif bir büyüme hedefleyen WASK, büyüyen pazarlarda direkt satış takımları kurarak ve yazılım geliştirme grubunu büyüterek bir yıl içerisinde 15 bin aboneye ulaşmayı amaçlıyor.





 “WASK’a yatırım yapmaktan mutluluk duyuyoruz”

Eksim Ventures Yatırım Komitesi Üyesi Uğur Mutluhan Oruncak yatırıma ait yaptığı açıklamada, “Dijital pazarlama dünyasına makine öğrenmesi ile yenilik ve kolaylık getiren WASK’ın yatırım çeşidine liderlik etmekten memnunluk duyuyoruz. Eksim Ventures olarak, ülkemiz girişimcilik ekosisteminin inovatif markalarının büyüme ve pazardaki pozisyonlarını pekiştirme serüvenlerinde yanlarında olmaya devam edeceğiz. Küresel pazarlarda dijital platformlara ilginin daha da artacağını ön görüyoruz. Bu kapsamda her vakit olduğu üzere kritik teknolojilere yönelik yatırımlarımızı sürdürmeyi hedefliyoruz. WASK’ın muvaffakiyetinin yatırımımız ile katlanarak devam etmesini diliyorum” diye konuştu.�

“Global pazarda gururla konuşabileceğimiz başarılar elde etmek istiyoruz.”

WASK Kurucusu Ercan Pilcioğlu, “Kısa müddette, küçük bir ekiplle globalde önemli bir büyüme yakaladık. Tecrübeli olduğumuz dijital pazarlama dalının süratle büyüdüğüne ve büyüdükçe dalda daha fazla sorunların ortaya çıktığına şahitlik ediyoruz. Bu fırsatları kıymetlendirerek, kullanıcılarımız ile çok sık irtibatta kalıp, onların gereksinimine nazaran eserler geliştiriyoruz. Böylece eserlerimize olan talep gün geçtikçe daha da artıyor ve daha fazla reklamverenin sorununu çözüyoruz. Kurulduğumuz birinci günden bu yana, tüm grubumla birlikte çok sıkı bir çalışma yürüterek bu seyahatte kayda kıymet kilometre taşları döşedik. Globalde önemli bir noktaya ulaşmış olsak da şimdi yolun başında olduğumuzu ve gidecek daha çok yolumuzun olduğunu biliyoruz. Bu seyahatte; grubumuza, iş modelimize ve geleceğimize inanan yatırımcıların olması bizim iştahımızı daha da artırıyor. Bu vesile ile tüm mevcut ve yeni yatırımcılarımıza gönülden teşekkür ederim. Grup olarak, birlikte gururla konuşacağımız muvaffakiyetler yakalayacağımıza inancımız tam.” dedi.

Yatırım sürecine ait değerlendirmelerde bulunan Logo Ventures Yatırım Yöneticisi Aziz Dostgül, “Tüm dünyada dijitalleşme trendiyle birlikte dijital pazarlama alanındaki teknolojilere yapılan yatırımların arttığını görüyoruz. Yatırımımız sonrası büyüme ivmesinin süratle artış gösterdiği Wask takımının, muvaffakiyetle tamamlamış olduğu yeni yatırım çeşidi sonrası yakaladığı ivmeyi problemsiz biçimde sürdüreceğine inanıyoruz. Erken evre teşebbüsleri yönetmekte olan ve yeni pazarlara girmek konusunda taraf arayan Türk girişimcileri için, küresel pazarda göstermiş olduğu muvaffakiyet ile farklı coğrafyalarda satış kanallarının hakikat kullanılması konusunda örnek alınması gereken teşebbüslerden biri haline geldiğini düşünüyoruz.” tabirlerini kullandı.

Yatırım sürecine ait değerlendirmelerde bulunan TechOne VC Yatırım Yöneticisi Yağız Karadeniz, “Sektördeki girişimlerin yeni nesil yazılımlar üzerine yürüttüğü çalışmaları da ilgiyle takip ediyoruz. Özellikle verinin, yapay zekanın ve dijitalleşmenin hayatımızın çok önemli bir parçası haline geldiği bu dönemde, WASK’ın yenilikçi bir teknoloji ürettiğini söyleyebiliriz. Biz de böylesi kritik bir süreçte kendilerinin yanında yer alarak yatırım sürecine destek vermekten ötürü büyük bir heyecan ve mutluluk duyuyoruz.” biçiminde konuştu.

Hibya Haber Ajansı


28.03.2023 16:20:04