SiyasetHaber Girişi : 15 Mart 2024 12:31

BBP ADAYI ADEM KARSLI Pendik'e 5000 Kişilik E-spor Arenası Yapacak

BBP ADAYI ADEM KARSLI Pendik'e 5000 Kişilik E-spor Arenası Yapacak
Büyük Birlik Partisi Pendik Belediye Başkan Adayı Adem Karslı, hazırladığı projeleri kamuoyuna sunmaya devam ediyor.

Karslı’nın insana – tüm canlılara dokunan projelerinin yanı sıra; alışılmışın dışında, yenilenen ve değişen şartlara ve dünyaya açılım sağlayan birçok ilginç projesi de mevcut.

‘Adem Hoca’ olarak eğitimci kimliği ile ön plana çıkan BBP Adayı Adem Karslı’nın proje başlıklarından bazıları şunlar:

* İnsansız Robotik Kontrollü İlk Genetik Araştırmaları Laboratuvarı

* Pendik’te SMA Tedavisi için CRISPR / Cas9 Araştırma ve Tedavi Uygulama Merkezi Kurulması

* Geleceği Kucaklamak: Pendik'e 5000 Kişilik E-spor Arenası

* Gökyüzünden Pendik’e Güvenlik: Akıllı Güvenlik Devrimi ile Dronlarla Korunma Zamanı

* “Pendik’in Acil Güvenlik Planı: Modern Yeraltı Sığınakları"

* Pendik’te Kadınların Gelecek Yolculuğu: “Veri Bilimi, Yapay Zekâ ve İnovasyon Merkezi”

* Pendik'te Her Sofraya Sağlık ve Tazelik İçin Robot Agri-PV Sistemi ile Toptan Sebze ve Meyve Satış Merkezleri

* Her Köpek Dostumuza Bir Görev: Sokak Köpekleri Güvenlik Timi Oluyor

Sizlere Adem Karslı’nın, uzman bir ekip ile birlikte hazırlamış olduğu projelerden;

‘Geleceği Kucaklamak: Pendik'e 5000 Kişilik E-spor Arenası’ başlıklı projeyi aktarıyoruz.



GELECEĞİ KUCAKLAMAK: PENDİK'E 5000 KİŞİLİK E-SPOR ARENASI

İstanbul Pendik'in kalbinde çığır açan bir dönüşümün eşiğindeyiz. Son teknolojiye sahip 5000 koltuklu bir e-spor arenasının inşasını vaat ederek spor, eğlence ve toplum katılımında yeni bir çağ başlatmayı taahhüt ediyoruz. Bu yenilikçi proje sadece bir bina değil; teknoloji, kültür ve rekabeti harmanlayan bir ilerleme işaretidir. Pendik’i 5000 kişilik muazzam bir e-spor arenasının inşası ile geleceğe taşıma sözüdür. Pendik’in gençliğine ve geleceğine olan sarsılmaz bağlılığımızın bir kanıtı.

MENA bölgesinin en büyük e-spor arenası, Pendik'in dünya çapında tanınmasına olanak sağlayacak.


ARENA: GELECEĞİN VE REFAHIN VİZYONU

Küresel Olgu: E-spor bir oyundan daha fazlasıdır; dünya çapında bir harekettir. Dünya çapında milyonlarca meraklısı ve profesyonel oyuncusuyla e-spor, geleneksel sporların ötesine geçerek dijital çağda bir gösteri sunuyor. Dijital çağda, e-sporlar sadece oyunlar değil, global bir fenomen haline geldi. Bu arena, bu dijital devrimin merkezi olacak, ulusal ve uluslararası e-spor etkinlikleri için en üst düzey bir mekan sunacak.

Gençliğin Katılımı: E-spor gençliğin dilini konuşuyor. Tutkularının yattığı yer burasıdır ve bu arena onların sahnesi, topluluk merkezi ve ilham kaynağı olacaktır. Bu, gençlerimize olan bir taahhüttür, e-sporlara olan tutkularını tanıyor ve onlara global sahnede parlamaları için bir platform sağlıyor.

Yenilikçi ve Geleceğe Hazır: Teknoloji Odaklı Deneyim: Geleneksel spor merkezlerinin aksine, e-spor arenası ileri teknolojinin bağlantı noktasıdır. Dev LED ekranlardan sürükleyici ses sistemlerine kadar benzersiz bir seyirci deneyimi sunuyor.

Çoklu Kullanıma Yönelik Çok Yönlülük: E-spor odaklı olmasına rağmen kongre, konser ve kültürel festivaller gibi hologramik çeşitli etkinliklere de uyarlanabilecek bu arena, Pendik için çok yönlü bir değer haline gelecek.

Pendik İçin Kârlı Bir Girişim: Bir zamanlar niş bir hobi olan e-spor, eğlence, medya ve spor alanlarını yeniden tanımlayarak küresel bir ekonomik güç merkezine dönüştü. Bu dijital devrim sadece oyunlarla ilgili değil; son on yılda katlanarak büyüyen milyarlarca dolarlık bir sektör. E-sporun ekonomik etkisi çok yönlüdür ve sponsorluklardan, medya haklarından, ticari ürünlerden, bilet satışlarından ve daha fazlasından elde edilen gelir akışlarını kapsar.

Bu proje, ekonomik büyüme için bir katalizör. Yatırımları çekecek, yerel işletmeleri canlandıracak ve iş imkanları yaratarak Pendik’i canlı bir ekonomi merkezine dönüştürecek.

Gelir Yaratımı: Arena, büyük etkinlikler düzenlemekten sponsorluklara ve yerel ve uluslararası turizmi teşvik etmeye kadar çeşitli gelir akışlarına kaynaklık edecek.

Sponsorluklar ve Reklamlar: Bunlar e-spor için en büyük gelir kaynaklarıdır ve yılda yüz milyonlarca dolar katkıda bulunurlar. Geleneksel olarak oyunlarla ilişkilendirilmeyen çeşitli sektörlerden büyük markalar artık e-spor pazarlamasına büyük yatırımlar yapıyor.

Medya Hakları: Twitch ve YouTube gibi çevrimiçi yayın hizmetleri de dahil olmak üzere çeşitli platformlara yayın haklarının satışı önemli bir gelir kaynağı haline geldi. Bu alanda on milyonlarca dolar değerinde anlaşmalar yaygındır.

Ticari Ürünler ve Biletler: Karşılaştırıldığında daha küçük olmakla birlikte, canlı etkinlikler için ticari ürün ve bilet satışlarından elde edilen gelir de genel ekonomik etkiye önemli ölçüde katkıda bulunmaktadır.

DOĞRUDAN GELİRİN ÖTESİNDE EKONOMİK ETKİ

E-sporun ekonomi üzerindeki dalgalanma etkisi, sektörden elde edilen doğrudan gelirin ötesine uzanıyor. Buna şunlar dahildir:

İş Yaratma: E-spor, profesyonel oyuncular, koçlar, analistler, yayıncılar ve içerik oluşturucular da dahil olmak üzere yeni iş kategorilerinin yaratılmasına yol açmıştır.

Teknolojik Gelişmeler: Oyun teknolojisine, yayın altyapısına ve sanal gerçekliğe yapılan yatırımlar, ilgili teknoloji sektörlerinde inovasyonu ve büyümeyi teşvik etmiştir.

Turizm ve Yerel Ekonomiler: Büyük e-spor etkinlikleri, otel rezervasyonları, yemek ve diğer ilgili harcamalar yoluyla yerel ekonomileri güçlendiren önemli turistik cazibe merkezleri haline gelmiştir.

Yerel Ekonomiyi Artırın: Ziyaretçilerin ve etkinliklerin akını, konaklamadan perakendeye kadar yerel işletmeleri teşvik edecek ve ekonomik büyümede bir dalga etkisi yaratacaktır.

Fırsatlar Yaratmak: Bu alan, oyun ve teknoloji alanında eğitim programları, atölye çalışmaları ve eğitim fırsatları sunan, yetenek gelişimi için bir merkez olacak.

Sosyal Katılım: Modern bir eğlence ve rekabet biçimini benimseyerek, gençlerimiz arasında ilgi ve tutkularıyla uyumlu bir aidiyet ve topluluk duygusu geliştiriyoruz.

Çevre Dostu Tasarım: Arena, yeşil teknolojilerin ve enerji tasarruflu çözümlerin kullanıldığı sürdürülebilir mimarinin bir kanıtı olacak.

Son Teknoloji Tesisler: En son oyun teknolojisi, yayın yetenekleri ve izleyici etkileşim araçlarıyla donatılmış olup, e-spor mekanları için yeni bir standart belirliyor.

E-SPORLARIN METAVERSE İLE ENTEGRASYONU

Bu arenada, fiziksel ve dijital dünyalar arasında bir köprü kurulacak, e-sporları yükselen metaverse dünyası ile entegre edilecek. Bu birleşim sunacak:

Eşsiz Deneyimler: Arena, sanal e-spor etkinliklerine ev sahipliği yaparak, coğrafi sınırları aşan sürükleyici deneyimler sunacak.

Global Ulaşılabilirlik ve Kapsayıcılık: Bu entegrasyon, herkesin, her yerden Pendik’in e-spor topluluğunun bir parçası olmasını sağlayacak, fiziksel ve sosyal engelleri aşacak.

Teknolojik Liderlik: Metaverse teknolojisini benimseyerek Pendik, global dikkat ve yatırım çeken dijital yenilikte bir lider olarak konumlanacak.

Bu proje gençlerimize olan cesur bir inancın ifadesi. Onların ilgi alanlarını tanıyor, yeteneklerine yatırım yapıyor ve hak ettikleri fırsatları sunuyoruz. Bu arenada, hayaller gerçekleşecek, yetenekler gelişecek ve gelecekler şekillenecek.

PENDİK'İN DÖNÜŞÜMÜNÜN BİR SİMGESİ

Büyük Birlik Partisi  Pendik Belediye Başkan Adayı Adem Karslı liderliğinde bu proje, Pendik'in gelecek şehri olma yolundaki dönüşümünü simgeliyor. Bu, Pendik'in canlı, ileri görüşlü ve global dijital ekonomide aktif bir katılımcı olma vizyonunun bir somutlaşması.

Pendik tarihinin bir dönüm noktasında duruyoruz. Bu 5000 kişilik e-spor arenasının inşası, sadece bir mekan inşa etmek değil, bir miras, teknoloji ve topluluğun kesiştiği bir gelecek inşa etmektir. Bu bizim sözümüz, taahhüdümüz, Pendik için vizyonumuz. Bu yolculukta bize katılın, olanakların sınırlarını yeniden tanımlayalım, gençlerimizin umutlarıyla yankılanan bir gelecek inşa edelim ve Pendik'i İstanbul'un kalbinde inovasyon ve ilerlemenin bir işareti olarak konumlandıralım. Bu arena bir dönüm noktası, Pendik'in vizyoner yaklaşımının simgesi, belediyemize kültürel ve ekonomik açıdan değer katan karlı bir girişim olacak.

 

Yorum Yaz
  • UYARI: Konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren cümleler veya imalar, inançlara saldırı, şiddete teşvik yorumları onaylanmamaktadır.