GündemHaber Girişi : 18 Nisan 2023 11:04

Çin Uluslararası Tüketici Ürünleri Fuarı, Çin piyasasının tüm dünyaya açılmasını simgeliyor

Çin Uluslararası Tüketici Ürünleri Fuarı, Çin piyasasının tüm dünyaya açılmasını simgeliyor

Hainan eyaletinin Haikou kentinde düzenlenen ve 6 gün süren 3. Çin Memleketler arası Tüketici Eserleri Fuarı 15 Nisan’da sona erdi. Birçok ülkeden iştirakçiler, alıcılar ve ziyaretçiler fuardan verimli sonuçlarla ayrıldı.

65 ülke ve bölgeden 3 bin 382 marka aktiflikte yer aldı, fuar alanını 320 binden fazla kişi ziyaret etti.

Çek malı kristal takıları satın alan ziyaretçiler





Bu yılki tüketici fuarı, tüketim inancının artırılması, tüketim büyümesinin teşvik edilmesini amaç aldı. Yeşil, sağlıklı tüketim ve tanınan tüketim eserleri hayli istek gördü.

Ziyaretçiler fuar kapmamındaki araba sergisinde

İsviçre pavyonundaki bir işçi eserlerini tanıtıyor

3300’ü aşkın global marka aktiflikte yer aldı, ziyaretçilerin sayısı 320 bini aştı

Fuara katılan marka sayısı da bu yıl yüzde 19 yükselirken, 65 ülke ve bölgeden 3 bin 382 marka aktiflikte yer aldı. Fuar alanını 320 binden fazla kişi ziyaret etti, fuara 50 binden fazla alıcı ve profesyonel ziyaretçi katıldı. İtalya, Fransa, Almanya, Japonya, Güney Kore, Vietnam, Endonezya ve Tayland'ın ortalarında bulunduğu 35 ülke ve bölgeden 2 binden fazla alıcı fuara katılırken, aktiflik kapsamında iş görüşmeleri yaptı.

Bir yabancı müşteri şarap alıyor

Eş vakitli olarak Haikou kentinde düzenlenen bir yat standında yurt içi ve dışından ünlü tekne markalarından 225 yat gösterildi.

Yat Standı alanı

600’den fazla aktiflik ve 311 lansman yapıldı

Fuar kapsamında forumlar, yeni eser lansman aktiflikleri, moda haftası, müşteri eşleştirmeleri ve tanıtım etkinliklerinin içinde bulunduğu bir dizi aktiflik yapıldı.

Fuar sırasında Milletlerarası Tüketim Forumu dahil olmak üzere 47 aktiflik düzenlendi.

Fuar kapsamında düzenlenen Moda Haftası

Fuarda, binden fazla yeni eser için 311 lansman yapıldı.

28 memleketler arası ve yerli tanınmış firmadan moda, kozmetik, mücevher, üst seviye içecekler, biyoteknoloji, akıllı hayat, yeşil tüketim, trendy oyuncaklar üzere çeşitli kategorileri kapsayan 118 yeni eserin lansmanı gerçekleştirildi.

Göz alıcı pırlanta kolye

Kaynak: Çin Milletlerarası Radyosu
Hibya Haber Ajansı