Bugüne kadar Anadolu Sigorta, Pegasus, Şişecam, İBB, LC Waikiki, alBaraka ve Kuveyt Türk üzere şirketlere dijital dönüşüm odaklı yönetim danışmanlığı hizmeti veren GelecekHane, operasyonlarına küresel çapta devam etmek için Digitopia ismini aldı. Yeni Londra ofisiyle Avrupa’da büyümeyi hedefleyen Digitopia, 2020’de de Orta Doğu’ya açılacak. Tecrübeli grup, Farplas’ın Endüstri 4.0 dönüşümünde, BriSA’nın dijital olgunluk karnesinde, Pegasus ile İpragaz’ın inovasyon yetkinliklerinde ve Hafele’nin dijital dönüşüm stratejisini belirlemede başarılı işlere imza attı. Hala Anadolu Efes’in dijital dönüşümüne dayanak veren Digitopia, hizmet verdiği şirketlerin operasyonel-organizasyonel mükemmellik bahislerindeki rekabetçiliklerini artırmayı hedefliyor.
Şirketlerin dijital dönüşüm seyahatinde, onlara eşsiz nitelikte bir yönetim danışmanlığı sunan GelecekHane, alanında en tecrübeli isimlerden oluşan dinamik grubuyla artık Digitopia ismiyle hizmet veriyor. Birlikte çalıştığı şirketler için özel, eksiksiz ve ayakları yere basan bir dijital gelecek kurmak için yeni fikirler üreten Digitopia, gerekli olan strateji ve maksatlar doğrultusunda en uygun hizmeti sunmayı amaçlıyor.
Dijital Dönüşümde Güçlü İş Birliği
Kurumlara dijital ve kültürel dönüşüm alanlarında rehberlik eden Digitopia, bugüne kadar birbirinden kıymetli birçok şirketle çalıştı. Farplas’ın Endüstri 4.0 dönüşümünde, BriSA’nın dijital olgunluk karnesinde, Pegasus ile İpragaz’ın inovasyon yetkinliklerinde ve Hafele’nin dijital dönüşüm stratejisini belirlemede başarılı işlere imza attı. Tecrübeli takım ayrıyeten, Anadolu Sigorta, Kuveyt Türk, alBaraka, Turkish Bank, Şişecam, İstanbul Büyükşehir Belediyesi, LC Waikiki üzere şirketlerle pek çok üst düzey proje gerçekleştirdi. Hala Anadolu Efes’in dijital dönüşümüne dayanak veren Digitopia, hizmet verdiği şirketlerin operasyonel-organizasyonel mükemmellik mevzularındaki rekabetçiliklerini artırmayı hedefliyor.
Yeni jenerasyon bir yönetim danışmanlığı şirketi olan Digitopia, müşterilerine sunduğu “Dijital Olgunluk Endeksi” ile onların dijital olgunluğunu ölçerek bu hususta kendilerini geliştirmelerini sağladığı üzere şirketlerin dijital stratejilerini ve yol haritalarını belirlemelerine yardım ediyor; müşterilerinin dijital kültür dönüşümü ve dijital inovasyon projelerini gerçekleştirmelerinde onlara rehberlik ediyor.
“Digitopia’nın farkı müşteriye özel çözüm sunması”
Digitopia’nın kurucusu ve CEO’su Halil Aksu, dijital dönüşümün, süreçlerden tertibe, müşteri tecrübesinden yönetim yapısına kadar pek çok alanı kapsaması gerektiğini söz ediyor. Şirketlerin yararlanabileceği bir model olarak “Dijital Olgunluk Endeksi”ni sunmanın önemine vurgu yapan Aksu, Digitopia’nın farkının her müşteriye, her projeye özel çözümler üretebilme ve bu yaklaşımı her vakit sürdürebilmede yattığını sözlerine ekliyor. Digitopia’nın başta kendi çalışanları olmak üzere müşterilerine, çevreye ve başka paydaşlarına yönelik her vakit insani ve etik pahaları ön planda tutarak hareket ettiğine de dikkat çeken Aksu sözlerini şöyle sürdürüyor: “Dönüşümün başarılı olması için tertip, çalışanlar ve onların düşünce yapıları, yani kurum kültürü uygun hale getirilmelidir. Gelişim ve değişim kontrollü bir formda yürütülmelidir.”
Kültür Dönüşümünde Tecrübeli
Türkiye Yapay Zekâ İnisiyatifi’ni kuran, “Maker” kavram ve kültürünü Türkiye’ye getiren; “BT Yöneticisinin El Kitabı”, “Bilginin Gücü”, “Dijitopya – Dijital Dönüşüm Seyahat Rehberi” üzere çeşitli üniversitelerde ders kitabı olarak okutulan yapıtlara imza atan Digitopia, yeni bir hususun Türkiye’ye getirilmesi, bir fikrin aşılanması ve bu fikrin tutundurulmasının yanı sıra çok büyük bir ekosisteme erişebilmesi ve seferber edebilmesi ile kültür dönüşümünün gerçekleştirilmesi konusundaki yetkinlik ve uzmanlığıyla öne çıkıyor.
Kasım 2019’da Londra’da “Digitopia Küresel Consulting Limited” şirketini kuran Digitopia, bünyesine yeni yetenekler katarak büyümesini yurt dışında da sürdürüyor. İngiltere ofisiyle birlikte Avrupa pazarında yeni müşteriler kazanmayı ve finans piyasalarına erişmeyi hedefleyen tecrübeli grup, 2020 yılı içinde Dubai ofisini faaliyete açmayı ve önce Orta Doğu pazarına, akabinde da Uzak Doğu pazarlarına açılmayı amaçlıyor.
Hibya Haber Ajansı