Doğuş Teknoloji’nin Kurum içi Girişimcilik Programı kapsamında geliştirilen hibrit çalışma planlama uygulaması Hybee, kurumlara çalışma alanları için bilgi odaklı tahliller sunarak, vakitten tasarruf etmelerini ve kaynak optimizasyonu sayesinde çalışan tecrübelerini iyileştirmelerini sağlıyor.
Ekipler ve çalışma kümeleri, Hybee uygulamasındaki Outlook Calender (takvim) ve Google Workspace entegrasyonu sayesinde toplantı odasının müsaitliğini ve kümenin kişi sayısını göz önünde bulundurularak sunulan şahsileştirilmiş seçenekler ortasından kendilerine en uygun olanı seçip rezervasyon yapabiliyor. Plansız gelişen ofis günlerinde ise çalışanlar, ofiste check-in yapabilme esnekliğini de deneyimleyebiliyor.
Sürekli değişen, dönüşen iş ihtiyaçlarına ahenk sağlayarak çalışanların hayal ettikleri ofisi ve çalışma halini yaratarak performanslarını ve şirkete olan bağlılıklarını da artırabildiklerini lisana getiren Doğuş Teknoloji İnsan Kaynaklarından Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Aslı Barış, “Bizim için teknolojinin en değerli misyonu değişen gereksinimlere hakikat karşılık verebilmesi ve hayatımızda verimliliğe yer açması. Bu bakış açısıyla Hybee, yeni kuşak çalışma biçimlerine karşılık veren dinamik, esnek ve çalışan tecrübesine odaklanan bir uygulama oldu. Biz çalışanlarımızın hayatını ne kadar kolaylaştırır, onlara ne kadar vakit ve alan tanırsak, verimli ve sağlıklı bir kurum kültürü de o ölçüde şekilleneceğine inanıyoruz.. Doğuş Teknoloji olarak bunu büyük ölçüde başardık, artık Hybee ile öteki tertipler da birebir tecrübesi yaşamaya başlayabilecek.” açıklamalarında bulundu.
Hibya Haber Ajansı