43 yıllık geçmişinde otomotiv satış sonrası kesiminin gelişimine kıymetli katkılar sağlayan Martaş, müşterilerinden gelecek sorulara daha süratli ve aktif biçimde yardımcı olmak için Daima Dayanak Çizgisi projesini hayata geçirdi.
Müşterilerinden gelecek sorulara daha süratli ve aktif biçimde yardımcı olmak tüm dağıtım merkezlerinde hizmet veren 0850 207 1980 numarası, Daima Dayanak Çizgisi ismi altında faaliyete başladı. Martaş Otomotiv’in hayata geçirdiği Daima Dayanak Çizgisi, hafta içi her gün 09.00 – 21.00 saatleri ortasında, Cumartesi günü ise saat 09.00 – 17.00 saatleri arasında hizmet veriyor. Böylelikle Martaş Otomotiv, binlerce müşterisine “Hep Destek Hattı” üzerinden ülke genelinde kesintisiz hizmet sunuyor. Müşterilerinden gelen tüm bilgilerin Daima Takviye Sınırı bilgi tabanında toplandığını söyleyen Martaş Otomotiv Genel Müdürü Fazilet Çarıkcı, “Bu da daha doğru analizler ve raporlar oluşturmamızı sağlıyor. Müşterilerimize özel çözümler üretmek konusunda Hep Destek Hattı bize rehberlik ediyor” dedi.
“Çalışan sayısını artırmayı planlıyoruz”
Hep Takviye Çizgisi ile tüm Türkiye’de Martaş Otomotiv müşterilerinin kendileriyle daha kolay bağlantıya geçmesini sağladıklarını tabir eden Fazilet Çarıkcı, “Bu sayede çok daha verimli ve etkin şekilde müşterilerimizden gelen soruları yanıtlayabiliyoruz. Müşterilerimizden de olumlu dönüşler almaya ve Hep Destek Hattı’nın faydalarını görmeye başladık. Müşterilerimizin bize daha kolay ulaşmasını ve memnuniyeti en üst seviyede sağlamak için Hep Destek Hattı çalışan sayımızı artırmayı planlıyoruz” diye konuştu. Martaş Otomotiv Genel Müdürü Fazilet Çarıkcı, “2023 yılında hedefimiz, Hep Destek Hattı ekibimizin sayısını artırmak ve tüm müşterilerimize en kısa zamanda en doğru şekilde yardımcı olmaktır. Hep daha iyisi için çalışmaya devam edeceğiz” diye konuştu.
Hibya Haber Ajansı