Opel, Astra Elektrik modelini 2023’de pazara sunmaya hazırlanıyor. Türkiye’yi bir yılda ikinci sefer ziyaret eden Opel CEO’su Florian Huettl, önümüzdeki sene, B ve C segmentinde iki yeni Opel SUV modelinin tanıtılacağı muştusunu verdi.
Opel CEO’su Florian Huettl’ın bir yılda ikinci kere İstanbul’u ziyaret etmesi, Opel’in Türkiye pazarına vermiş olduğu ehemmiyeti tam manasıyla gösterir nitelikte. Opel CEO’su, gelecekte piyasaya sürecekleri modelleri tanıtacağı bir bayi toplantısında 100’ün üzerinde Opel iş ortağı ile bir ortaya geldi. Opel’in aktüel eser gamında yer alan; Corsa, Crossland ve Mokka üzere B segment araçların piyasaya sürüldüğü günden beri Türkiye’de başarılı bir grafik sergilediğinin altı çizildi. Bu yıl, 2023’ün ikinci yarısında yapılacak Astra Elektrik lansmanı da dahil olmak üzere tam bir yeni Astra yılı olacak. Önümüzdeki sene ise eser gamına yeni bir B segmenti SUV ve C segmenti yeni kuşak Grandland eklenecek.
Opel CEO’su Florian Huettl yapmış olduğu değerlendirmede, “2022 yılını tüm markalar ortasında 7. sırada tamamladık. Satış sıralamasında 1,2 puanlık artışla 4,7’lik bir pazar hissesi elde ettik ve 2021 yılına kıyasla 4 sıra yükseldik. Hasebiyle Türkiye, Opel için en değerli pazarlardan biri olduğunu bir defa daha gösterdi. Yeni modeller ve Astra Elektrik’in de pazara sürülmesiyle birlikte bu pozisyonu geliştirmeye ve güçlendirmeye devam edeceğiz. Ayrıyeten gelecek yıl, biri B segmentinde, oburu C segmentinde olmak üzere iki yeni SUV modelimizi pazara sunmayı planlıyoruz” dedi.
Opel için konvansiyonel motorlu binek arabalar dışında, ülkenin şimdi hayli yeni ve gelişmeye açık olan elektrikli araçlar pazarı da giderek daha kıymetli hale geliyor. Opel, bu yılın şubat ayında, süratle büyüyen batarya elektrikli araç (BEV) segmentinde şimdiden yüzde 5’in üzerinde pazar hissesine ulaştı. Yeni Astra Elektrik ve yeni jenerasyon Grandland’in batarya elektrikli versiyonu ile Alman üretici, BEV pazarının ön saflarında yer almak istiyor.
Hibya Haber Ajansı