Panasonic Life Solutions Türkiye, PanaGeneration isimli yeni programını tanıttı. Bu sadakat programıyla Panasonic, uzun yıllardır sağlıklı iş bağlantıları kurduğu bayilerin idaresini devralacak ikinci jenerasyon ile güçlü bir bağ kurmayı hedefliyor.
Panasonic Life Solutions Türkiye, en değerli iş ortağı olan bayilerin çocuklarına yönelik kıymetli bir sadakat programı başlattı. Uzun yıllardır birlikte çalıştığı bayilerinin işlerini devralacak bir sonraki kuşak ile aidiyet bağı kurmayı, onların iş motivasyonunu artırmayı ve geleceklerine yatırım yapmayı amaçlayan PanaGeneration programına İstanbul’da gerçekleştirilen açılış aktifliğiyle start verildi. Bir tam gün süren aktiflik kapsamında şirket kültürünün tanıtılması, üretim tesislerinin ziyaret edilmesi üzere aksiyonların yanı sıra seyahat ve yemek üzere keyifli aktivitelere de imza atıldı.
PanaGeneration programının açılış etkinliğinde konuşan Panasonic Life Solutions Türkiye Satış & Pazarlama İş Kısmı Lider Yardımcısı Azim Tuncinar; “Bayilerin iş dinamiğine baktığımızda bir sonraki neslin işi devralmaya hazırlandığını görüyoruz. Bu jenerasyon ile eski kuşağın iş kültürü, beklentileri, kıymetleri birbirinden farklı. Bu iç görüyle yola çıktık ve farklılıkları müspet tarafta adımlara dönüştürebilmek hedefiyle PanaGeneration programını başlattık. Böylelikle yeni kuşağın Panasonic’e olan bağlılığını kuvvetlendirmek, iş alakamızı güçlendirmek ve uzun soluklu sadık partnerler olarak onlarla yolumuza devam etmek üzerine projeler gerçekleştirmeyi hedefliyoruz. Lansmanını yaptığımız program kapsamındaki aktivitelerle iştirakçileri motive ederken, birebir vakitte marka ve iş idaresi vizyonlarını da genişletmek hedefindeyiz. Bu mühlet içerisinde iştirakçiler, Panasonic ile irtibatlarını güçlendirecek ve marka ile kuvvetli bağlar kuracak. Birebir vakitte program ile mevcut bayi sahiplerini de motive ederek emekli olup işi devredecekleri vakit geldiğinde, gözlerinin artta kalmayacağı bir hissiyat oluşturacağımıza inanıyorum” dedi.�
“Tüm dünyada uygulanabilir hale getirilmesini hedefliyoruz”
Tuncinar; “Kısa vadede otuz kişi ile başladığımız programa dahil olan kişilerin 2023 Mart ayına Panasonic markasını ‘love brand’ olarak benimsemesini istiyoruz. Uzun vadede ise oluşturulan sistemi ve konsepti Panasonic’in tüm dünyadaki ofislerinde uygulanır hale getirmeyi gaye edindik” dedi.�
“Klasik sadakat programları dışında bir çalışma yapmayı amaçlıyoruz”
Program kapsamındaki uygulamaların inovatif, eğlenceli, heyecan yaratan bir yaklaşımla kurgulanması ve uygulanması noktasında titizlikle çalıştıklarını söz eden Tuncinar; “Dokunacağımız neslin dijital çağda yetişen, beklentisinin hızlı ve etkili bir şekilde karşılanmasını isteyen, yaratıcı ve teknolojik içeriklere karşı ilgi duyan kişilerden oluşacağını biliyoruz. Bu noktada da sınırların dışına çıkılan, alışılmışın ötesinde ve hafızalarda yer edecek bir program sunmak için var gücümüzle çalışıyoruz” dedi.
Hibya Haber Ajansı