Markanın son tasarım lisanıyla öne çıkan 408’in yenilikçi fastback tasarımı, hisleri harekete geçiren üstün sürüş keyfini sezgisel kullanıma odaklanan ileri teknolojiler ile birleştiriyor.
Dünyanın en esaslı araba markalarından biri olan Peugeot, yeni 408 modeliyle SUV kodlu dinamik silueti ve kusursuz fastback dizaynıyla kalıpları kırıyor. Ekim 2022’deki Paris Araba Fuarı’nda dünya tanıtımı yapılan yeni Peugeot 408, Mart 2023 prestijiyle Türkiye’de satılmaya başlandı. Peugeot, yeni 408 ile son derece rekabetçi C segmentindeki eser çeşitliliğini artırırken, markanın SUV sınıfındaki muvaffakiyetini da devam ettirecek. Türkiye’ye birinci etapta 1.2 PureTech 130 motor ve 8 ileri vitesli EAT8 otomatik şanzımanıyla ithal edilen PEUGEOT 408’in gelecekte tam elektriklisinin de satışa sunulması planlanıyor. Peugeot 408’de Allure ve GT donanım paketlerine ek olarak 6 farklı renk seçeneği de tercih edilebiliyor. PEUGEOT 408’in Allure donanım düzeyi 1 milyon 110 bin TL’den satışa sunulurken, GT donanım düzeyine sahip PEUGEOT 408 modeline ise 1 milyon 283 bin TL’den başlayan lansmana özel fiyatlarla sahip olunabiliyor. Peugeot Türkiye, yeni 408 modeli için Mart ayı boyunca sunduğu 240 bin TL’ye kadar 12 ay vadeli ve % 0.99 faizli finansman kampanyasıyla da dikkat çekiyor.
ALLURE ve GT donanım seviyeleri
Muhteşem dizaynlı yeni 408, Allure ve GT isimlerinde iki farklı donanım düzeyiyle Türkiye’de satışa çıkıyor.
Yeni 408 ALLURE
Yeni Peugeot 408 ALLURE’un tasarım ve tarz konusundaki standartları, Parlak Krom Ön Izgara, Karartılmış Arka Camlar, Peugeot LED Teknolojili farlar, Parlak Siyah Art Tampon Eklentisi ve Egzoz Çıkışları olarak göze çarparken 19 inçlik JASPE alüminyum alaşım jantlarla tasarım tamamlanıyor. İç yerde Kumaş Ön Panel ve Kapı Kaplamaları, Ambiyans Aydınlatması, Modüllü Deri Kaplı Direksiyon, Çerçevesiz Elektrokrom Dikiz Aynası, Yarı Deri Kumaş Döşeme, Mint Yeşili Dikişli Koltuklar, Yükseklik Ayarlı-Bel Destekli-Isıtmalı-Baldır dayanaklı Şoför Koltuğu, Yükseklik Ayarlı-Bel Destekli-Isıtmalı-Yolcu Koltuğu, Akustik lamine ön cam, Hava Kalitesi Sistemi (AQS), Tam Otomatik Klima, Anahtarsız Giriş ve Çalıştırma Sistemi standart olarak sunuluyor.
Yeni Peugeot 408 ALLURE’un sürüş dayanak sistemleri ortasında; 180 derecelik Geri Görüş Kamerası & 3 Manzara Modu, Ön-arka Park Sensörü, Geri Hareket Trafik İhtar Sistemi, Kör Nokta İkaz Sistemi (75 m’ye kadar algılama), Etkin Şerit Takip Sistemi, Sürat Limiti Tanıma ve Önerme, Akıllı Far Sistemi (Aktif Uzun Far), Faal Tam Durdurma Güvenlik Freni, Dur & Kalk İşlevli Adaptif Sürat Sabitleyici yer alıyor. Teknolojik başka donanımlar ortasında, 10 inçlik Dijital Ön Gösterge Paneli, 10 inçlik Kapasitif Dokunmatik Ekran, 4 USB Teması (Type C), Kablosuz Mirror Screen, 12V Güç Soketi bulunuyor.
Yeni 408 GT
Yeni Peugeot408 GT’de, ALLURE’dan farklı olarak, Özel GT Tasarımı Gövde Rengi Krom Ön Izgara, Yan Gövde Peugeot logosu, Matrix Full LED Teknolojili Farlar, GT Tasarımı 3D LED Art Stoplar ve 19 inçlik GRAPHITE alimünyum alaşım jantlar yer alıyor. İç yerdeki tasarım farklılıkları ise; Adamite Yeşili Dikiş Ayrıntılı Alüminyum Ön Panel, Adamite Yeşili Dikiş Ayrıntılı Alüminyum Kapı Kaplamaları, Siyah İç Tavan Kaplaması, GT Logolu Isıtmalı Deri Kaplı Direksiyon, Elektrikli 10 istikamet ayarlanabilir-Hafızalı-Isıtmalı-Ayarlanabilir baldır destekli-Masaj işlevli Şoför koltuğu (AGR onaylı), Elektrikli 6 taraf ayarlanabilir-Bel destekli-Isıtmalı-Masaj İşlevli Ön Yolcu koltuğu (AGR onaylı), Alcantara Yarı Deri Kumaş Döşemeli Adamite Yeşili Dikişli Koltuklar ve Açılır Cam Tavan olarak dikkat çekiyor.
Spor Sürüş Paketi’ni de barındıran PEUGEOT 408 GT bu sayede, daha süratli vites geçişleri, daha yüksek süratte vites geçişi, spor direksiyon hakimiyeti ve daha süratli tork transferi için optimize edilmiş pedallara kavuşuyor. Pak Kabin (Clean Cabin System), Elektrikli Bagaj Kapağı, LED Aydınlatmalı & Havalandırmalı Torpido Gözü, VisioPark Paketi, Ön-arka Park Sensörleri, Yan Sensörler, 360 Derecelik 4 Kameralı Park Dayanağı, Geri Viteste Otomatik Alçalan Yan Aynalar, Şerit Konumlama Asistanı, Genişletilmiş Trafik Levhaları Tanıma Sistemi, 10 inçlik 3D Dijital Ön Gösterge Paneli, i-Toggles ve 3D Navigasyon Sistemi üzere donanımlar da PEUGEOT 408 GT’de standart.
AGR sertifikalı koltuklarda farklı seçenekler
PEUGEOT 408 Allure’da Falgo Yarı Deri Kumaş Döşeme, Mint Yeşili Dikişli Koltuklar standart donanımda yer alıyor. PEUGEOT 408 GT’deyse Alcantara Yarı Deri Kumaş Döşeme, Adamite Yeşili Dikişli Koltuklar standart olarak sunulurken Siyah Nappa Deri Döşeme ve Mavi Nappa Deri Döşeme opsiyonel olarak sunuluyor.
SUV kodlarıyla harmanlanan dinamik ve yenilikçi fastback dizaynın eşsiz çekiciliği
Yeni 408’in dizaynında, birinci göze çarpan öge markaya mahsus kedi duruşu oluyor ve marka aidiyetine gönderme yapıyor. Keskin tasarım çizgileriyle birlikte ön tasarım, yeni aslan başlı PEUGEOT logosuna gururla konut sahipliği yapıyor. Art tamponun zıt kesiti göz alıcı profile güçlü bir görünüm kazandırıyor. Yeni Peugeot 408, Allure donanımında 19 inçlik JASPE, GT donanımında 19 inçlik GRAPHITE jantlarla yere sağlam basıyor, itimat veriyor. Önde, aslan dişi tasarımı ışık imzası, artta üç pençeli LED stop lambaları üzere ayrıntılar 408’i, Peugeot ailesine kusursuz bir biçimde entegre ediyor.
Peugeot 408 GT’nin farlarında kullanılan Matrix LED teknolojisi, yüksek aydınlatma performansı sağlarken birebir vakitte, ince far dizaynlarına imkan tanıyor. Bu far tasarımı 408’e kararlı ve güçlü bir bakış kazandırıyor. Işık imzası tampona entegre aslan dişi tasarımı iki LED şeridi ile aşağı gerçek uzanıyor.
408, C segmentinde alışık olunmadık, güçlü SUV kodları barındıran göz alıcı bir Fastback karoser formunda dış dizayna sahip. EMP2 platformu kullanılarak üretilen 408, 4.687 mm uzunluğa, 1.859 mm genişliğe ve 1.478 mm yüksekliğe sahip. 2.787 mm’lik dingil aralığı geniş art koltuk yaşama alanını beraberinde getiriyor. Ön iz genişliği 1.589 mm ve art iz genişliği 1.604 mm olan yeni Peugeot 408, 19 inçlik jantlarıyla güçlü ve kendinden emin bir duruş sergiliyor.
Önden bakıldığında yeni jenerasyon Peugeot modellerinin karakteristik ögesi olan yatay ve uzun motor kaputu dikkat çekiyor. Bu tasarım seçimi kaput/yan cephe oyuklarını görsel olarak gizlerken birebir vakitte arabaya çağdaş ve güçlü bir görünüm kazandırıyor. Tekrar bu tasarım uygulaması gövdenin dış çizgisini kolaylaştırarak gövde modüllerinin kusursuz halde oturmasını sağlıyor.
Ön ızgara yeni 408’e savlı ve güçlü bir görünüm kazandırıyor. Birebir vakitte sürüş takviye sistemlerine ilişkin radarı gizleyen yeni marka logosuna da mesken sahipliği yapıyor. Izgaranın gövde renginde olması, onun tamponun geneliyle bütünleşmesini sağlıyor. Yeni kuşak PEUGEOT modellerinde kullanılan bu tasarım anlayışı tıpkı vakitte elektrikliye geçiş için de bir işaret oluşturuyor. Büyük siyah yüzeyler, ön cephenin grafik temasını karakterize ediyor ve arabanın genişliğini, sağlamlığını görsel olarak vurguluyor. Gövdeyi çevreleyen siyah muhafazalar birleşerek aslan dişi tasarımı ışık imzasını çevreliyor ve kontrast oluşturarak ışık imzasının görünürlüğünü arttırıyor.
Yeni PEUGEOT 408’in profili, dinamizmi güçlendirmek üzere tasarlanan siyah ve gövde renginde modüllerin ayrım çizgisiyle vurgulanıyor. Tekrar bu ayrım çizgisi, bilhassa de yan cam çizgisiyle ve art cam çizgisiyle iç yer genişliğine dikkat çekiyor. Gövde ve tekerlek davlumbazına ilişkin yan müdafaa kaplamaları, gövde rengini makul bir açıyla keserek eğimli bir çizgi ile zıt görünüm efekti oluşturup art tampona kadar uzanıyor. Tavan çizgisinin ardı bilhassa aerodinamik açıdan büyük bir sorumluluk üstleniyor. Hava akışı eksiksiz bir aerodinamik koridor oluşturan iki “kedi kulağı” tarafından bagaj kapağı spoylerine yanlışsız yönlendirilerek optimize ediliyor.
19 inçlik jantlar hareketsizken bile dikkat çekiyor, düşük suratlardaki sürüşte eşsiz bir görsel tesir yaratıyor. Jantların sıra dışı tasarımı, yeni 408’in konsept yaklaşımıyla da uyumlu bir yapı sunuyor. Yeni PEUGEOT 408, Obsession Mavi, Titanyum Gri, Tekno Gri, Elixir Kırmızı, Sedef Beyaz ve İnci Siyah isimli 6 farklı gövde rengiyle üretiliyor.
Sınıfında standartları belirleyen kabin konforu
C segmentinde SUV kodlarıyla, sunduğu daha dinamik tasarım ve geniş alanla fark yaratmak için tasarlanan yeni Peugeot 408, üstün sürüş keyfi için güçlü bir donanım sunuyor. Bağımsız Alman ergonomi ve sırt sıhhati uzmanları derneğinin AGR sertifikasına sahip olan ön koltuklar ile donatılan yeni 408 GT, varlıklı koltuk ayarı seçenekleriyle en uzun yolcukları bile keyfe dönüştürüyor. Peugeot 408 GT’de koltuklar, şoför için iki hafıza ile 10 istikametli elektrikli ayar, yolcu için 6 taraflı elektrikli ayar, ayrıyeten 5 farklı programa sahip 8 hava masajı ve koltuk ısıtması fonksiyonlarıyla donatılıyor. Koltukların dizaynını; gözenekli kumaş, teknik ağ, alcantara ve kabartmalı deri olmak üzere kaliteli gereçler tamamlıyor. GT versiyonlarında koltuklar, gösterge paneli, kapı panelleri ve konsoldaki pedler Adamite renkli dikişlerle süsleniyor. Orta konsol kemeri, kablosuz şarj alanına kadar uzanıyor. Konsolun geri kalanı, bir kol dayama, iki USB C soketi (şarj/veri), iki büyük bardak tutucu ve 33 litreye kadar saklama alanları ile fonksiyonel ve pratik bir yapı sunuyor.
Yeni Peugeot 408, 2.787 mm’lik dingil aralığıyla art koltuk yolcularına 188 mm diz uzaklığı ile geniş bir yaşama alanı sunuyor. Ön koltuklar, art yolcuların bacaklarını altına sokabilecekleri ayak boşluğunu sağlıyor. Koltukların tasarımı ve koltuk açısı, yolculara seyahatleri sırasında optimum konfor için alanı en âlâ formda kullanma fırsatı veriyor. Allure donanım düzeyinden itibaren önde iki, orta konsolun gerisinde da iki USB C şarj soketi bulunuyor.
Yeni Peugeot 408, standart olarak iki kesim halinde katlanan (60/40) bir art koltuk ve bir kayak bölmesi ile donatılıyor. GT versiyonunda iki kısım, bagajın yanlarında bulunan iki kumanda ile pratik bir biçimde katlanabiliyor. Yeni 408, 536 litre ile geniş bir bagaj kullanıma sunuyor. Art koltukların katlanmasıyla bagaj hacmi 1.611 litreye ulaşıyor. Bagaj yerin altında 36 litre ek saklama alanı da bulunuyor. Sırtlık katlandığında, 1,89 metreye kadar objeler yüklenebiliyor. Bagajda bulunan 12V prizi, LED aydınlatma, saklama ağı, kayış ve çanta kancaları kullanım kolaylığını destekliyor. Art pandizot, bagaj kapağına sabit olduğundan bagaj kapağı açıldığında kapakla kalkıyor ve kullanımı kolaylaştırıyor. GT versiyonunda otomatik açılan elektrikli bagaj kapağı, eller dolu olduğunda bagaj erişimini kolaylaştırıyor. Bagaj kapağını açmak için tamponun altına ayak uzatma, uzaktan kumanda, bagaj kapağı düğmesi yahut ön konsoldaki bagaj açma düğmesi kullanılabiliyor.�
Merkezi ekranın gerisindeki LED ortam aydınlatması (8 renk seçeneği) gözü yormayan bir ışık yayıyor. Birebir ışık, donanım düzeyine bağlı olarak kumaş, Alcantara® yahut orjinal preslenmiş alüminyumdan oluşan kapı panellerine kadar uzanıyor.
Yeni Peugeot 408’in sıcaklık ve akustik konforu, özel cam teknolojileriyle uygunlaştırıldı. 3,85 mm kalınlığındaki ön ve art cam, lamine ön ve yan camlarla ek ses yalıtımı ve güvenlik sunuyor.
Klima sistemi yolcuların termal konforuna da katkıda bulunuyor. Ön havalandırma ızgaraları yüksekte konumlanıyor ve art koltuk yolcuları için orta konsolun gerisinde iki havalandırma ızgarası bulunuyor. AQS (Hava Kalitesi Sistemi) yolcu kabinine giren havanın kalitesini daima olarak izliyor. Sistem dış hava sirkülasyonunu otomatik olarak aktifleştiriyor. GT donanım düzeyinden itibaren hava arıtma sistemi Clean Cabin (Temiz Kabin) de sunuluyor. Hava kalitesi, merkezi dokunmatik ekranda gösteriliyor.
PEUGEOT i-Cockpit® ile eşsiz sürüş deneyimi
Peugeot i-Cockpit®, Peugeot modellerini rakiplerinden ayıran en güçlü noktalarından biri olurken, her yeni jenerasyon ile daha da gelişti ve modernize edildi. Yeni PEUGEOT 408 ile sunulan yeni bilgi-eğlence sistemi PEUGEOT i-Connect®, ergonomi, kalite, pratiklik ve teknoloji açısından yeni standartlar belirliyor.
Peugeot i-Cockpit®’in en değerli ögelerinden biri olan kompakt direksiyon simidi, eşsiz çeviklik ve hareket hassasiyeti ile sürüş keyfini arttırıyor. Direksiyon ergonomik bir dizayna sahipken, GT donanım düzeyinde ısıtma özelliği ile de donatılıyor. Bunun yanında bilgi-eğlence sistemi dışında birtakım sürüş takviye sistemlerinin denetimlerini de bünyesinde barındırıyor.
Direksiyon simidinin çabucak üzerinde göz hizasında bulunan yeni dijital gösterge, 10 inçlik bir dijital ekrana sahip. GT donanım düzeyiyle 3-Boyut teknolojisi devreye giriyor. Dijital gösterge büsbütün kişiselleştirilebiliyor ve denetim panelinden değiştirilebilen çeşitli ekran modlarına (Navigasyon, Radyo/Medya, Sürüş Destek Sistemleri, Enerji Akışı, vb.) sahip.
Yeni PEUGEOT 408’in ön konsol yapısı, yüksek havalandırma mimarisine dayanıyor. Bu mimari, termal konforu artırmak için hava çıkışlarını yolcuların baş bölgesinde, yüksek bir pozisyona yerleştiriyor. Yeniden bu mimari, şoförün önünde bulunan dijital ekrandan biraz daha alçak olan merkezi 10 inçlik dokunmatik ekranın şoföre yaklaşmasına imkan tanıyor. Sistem, merkezi ekranın altına, açıkça görülecek biçimde yerleştirilen ve segmentinde eşsiz bir estetik ve teknoloji düzeyi sağlayan kişiselleştirilebilir i-toggle düğmeleriyle destekleniyor. Her i-toggle, iklimlendirme, telefon ayarları, radyo istasyonu yahut uygulama olmak üzere kullanıcının tercihine nazaran ayarlanmış dokunmaya hassas bir kısayol misyonu görüyor.
Peugeot İç Tasarım Ekibi’nin yeni 408’in kabinini tasarlarken amaçlarından biri, ön yolcuların ortasındaki boşluğu dengelemekti. Peugeot i-Cockpit®, sürüş ergonomisini optimize eden şoför odaklı merkezi ekran ideolojisini devam ettiriyor. Orta konsol şuurlu olarak yolcu odaklı bir dizaynla şekilleniyor. Tüm dinamik denetimler, şoför tarafında bir yay halinde gruplanıyor. Şoför, tek bir dokunuş ile 8 ileri vitesli EAT8 otomatik şanzımanın sürüş modları ortasında seçim yapabiliyor.
Bağlantılı Harikalık: PEUGEOT i-Connect Advanced Sistemi
Yeni Peugeot 408, üst seviye irtibat tecrübesi sunuyor. Yeni bilgi-eğlence sistemi, gelişmiş akıllı telefon ve araba entegrasyonu ile eşsiz bir günlük kullanım konforu sunuyor. Her şoför kendi ekranını, atmosferini ve ayar tercihlerini tanımlayabiliyor. Sistemde sekiz adede kadar farklı profil kaydedilebiliyor. Akıllı telefonu arabanın bilgi-eğlence sistemine bağlayan ekran yansıtma fonksiyonu ile kablosuz ve Bluetooth üzerinden iki telefon tıpkı anda bağlanabiliyor. Dört adet USB-C girişi, bağlanabilirlik tahlillerini tamamlıyor.
10 inç yüksek çözünürlüklü merkezi ekran kolay bir kullanım sunuyor. Ekran, bir tablet üzere çoklu pencereler, widget’lar yahut kısayollar ile kişiselleştirilebiliyor. Farklı menüler ortasında soldan sağa yahut bildirimler için üstten aşağı kaydırmak yetiyor. Üç parmakla tıklayarak uygulama ekranı açılabiliyor. Tekrar akıllı telefonda olduğu üzere, tek bir dokunuş ile ana sayfaya ulaşılabiliyor. Ekranın üst kısmındaki kalıcı başlık, dış sıcaklık, klima, uygulama sayfalarındaki pozisyon, temas dataları, bildirimler ve saati gösteriyor.
Peugeot i-Connect Advanced, üst seviye bilgi-eğlence tecrübesi sunuyor. GT donanım düzeyinde navigasyon ile de donatılıyor. Harita, 10 inçlik ekranın tamamında görüntüleniyor. Sistem “kablosuz”, temas ile güncelleniyor.
Üstün teknoloji ve güvenlik standartları
Yeni PEUGEOT 408, en aktüel sürüş takviye sistemleriyle donatılıyor. Dur&Kalk İşlevli Adaptif Sürat Sabitleme sistemi araçlar ortası arayı ayarlarken, çarpışma ikazlı otomatik acil durum freni 140 km/s’ye kadar gece ve gündüz yayaları ya da bisikletlileri algılıyor. İstikamet düzeltme fonksiyonu ile faal şeritten çıkma uyarısı sürüş güvenliğini arttırmaya katkıda bulunuyor. Şoför Dikkat Dağınıklığı Uyarısı direksiyon hareketlerini tahlil ederek, 70 km/s üzerindeki süratlerde ve uzun müddetli sürüşlerde dikkat dağınıklığını algılıyor. Kapsamı genişletilen trafik işareti tanıma sistemi sürat işaretlerine ek olarak dur işaretleri, tek taraf, sollama yapılmaz, sollama yapılmaz sonu işaretlerini de algılayarak dijital gösterge ekranında gösteriyor. “Night Vision” Gece Görüş Sistemi, uzun huzmeli farların görüş menzilinden evvel kızıl ötesi görüş sistemi ile geceleri yahut görüşün zayıf olduğu durumlarda aracın önündeki canlıları (yayalar/hayvanlar) tespit ediyor. Uzun menzilli kör nokta izleme sistemi 75 metreye kadar tarama yapıyor. Art trafik uyarısı, geri hareketlerde sürücüyü yakındaki bir tehlikelere karşı uyarıyor. Entegre temizleme başlığına sahip 180° açılı yüksek çözünürlüklü geri görüş kamerası araç kirlense bile güvenlikten ödün vermiyor. 4 adet yüksek çözünürlüklü kamera (ön, arka ve yan) ile 360° park yardımcısı ile geri vitese takıldığında yan ayna açısı ayarı park ve hareketlerde şoförün işini kolaylaştırıyor. Otomatik uzun far, Matrix LED farların öndeki yahut yaklaşan araçların gözünü kamaştırmadan uzun huzmelerin azamî kullanımını sağlıyor.
Yeni Peugeot 408, günlük kullanımı kolaylaştırmak için farklı donanımlar da sunuyor. Bunlar ortasında; Yakınlık uzaklıklı eller hür giriş ve çalıştırma, elektrikli bagaj kapağı ile eller hür açma, ısıtmalı direksiyon simidi, etraf ve iç kontrollü harika kilitlenme alarmı, elektrikli el freni ve perdeli açılır tavan bulunuyor.
Yeni Peugeot 408 aracın yoldaki istikameti de dahil olmak üzere yolcu sayısı ve pozisyon bilgisi içeren e-call acil durum daveti ile sistemi ile donatılıyor.
Aerodinami ile birleşen verimlilik uzmanı motor
Yeni 408 geliştirilirken, tüketimi ve CO₂ emisyonlarını azaltmak, Peugeot gruplarının en değerli önceliklerinden biri oldu. Tüm Peugeot modellerinde olduğu üzere aerodinami büyük bir titizlikle ele alındı. Tampon, bagaj kapağı, difüzör, aynalar, gövde altı kaplamaları PEUGEOT’nun tasarım ve aerodinami mühendisleri ortasındaki yakın iş birliğiyle birlikte gövde ile optimize edildi. Bunun yanında jantların tasarımı da daha yeterli aerodinamik verimlilik sağlıyor ve arabanın genel performansına katkıda bulunuyor. Gövde rijitliği, titreşim konforunu artırmak için yapısal elemanların birleştirilmesiyle optimize edildi. 11,18 m dönüş çapı, üstün yol tutuş, sınıfının en yeterli sürüş konforu ve üstün sürüş keyfi, yeni Peugeot 408’in DNA’sının bir modülünü oluşturuyor.
Yeni Peugeot 408, Türkiye’ye birinci basamakta 3 silindirli 130 HP 1.2 litre PureTech içten yanmalı turbo akaryakıtlı motor ile ithal ediliyor. 5500 d/d’de 130 HP azamî güç ve 1750 d/d’de 230 Nm azamî tork üreten motor, 8 ileri vitesli EAT8 otomatik şanzıman ve start&stop özelliği ile birlikte Euro 6.4 emisyon normunu karşılıyor. Yeni Peugeot 408 210 km/s azamî sürate ulaşırken, 0-100 km/s hızlanması 10.4 saniyede tamamlanıyor ve WLTP normlarına nazaran 6.0 ile 6.1 lt/100 km ortalama yakıt tüketimine sahip.
Fransa’nın Mulhouse kentinde üretilen yeni Peugeot 408’in ilerleyen devirlerde büsbütün elektrikli versiyonun da Türkiye’de satış sunulması planlanıyor.
Hibya Haber Ajansı