ŞOK Marketler, Marketing Türkiye’nin araştırmasında “Tüketici İhtiyacını En İyi Karşılayan Marka” seçildi.
Marketing Türkiye için Sia Insight’ın metropolde yaşayan tüketiciler ortasında gerçekleştirdiği Seçim ve Tüketim Alışkanlıkları Araştırması’nda ŞOK Marketler, “Tüketicinin İhtiyacını En İyi Karşılayan Marka” seçildi. Yaşanan büyük deprem felaketinin çabucak akabinde gerçekleştirilen araştırma, hem global krizlerin de tesiriyle zorlaşan ekonomik şartlar hem de yaşanan afet sonrası tüketici alışkanlıkları ve beklentilerinin ne tarafta şekillendiğini göstermeyi hedefliyor.
Araştırmaya nazaran tüketicilerin markalardan en fazla beklentisinin olduğu bahislerin başında müşteriye uygun fiyatlı ve indirimli eser sunulması gelirken, bu mevzuyu fiyatların sabitlenmesi ve krizin fırsata çevrilmemesi takip ediyor. ŞOK Marketler araştırma sonuçlarına nazaran kelam konusu tüketici beklentilerini karşılayan markaların başında yer aldı.
�
Demirel: “Kaliteli ve uygun fiyatlı ürünlerimizle halkın gönlünde yer edindik”
Her daim uygun fiyat siyasetleri, kaliteli ve muteber eser gamıyla halkın gönlünde yer edindiklerini söz eden ŞOK Marketler CEO’su Uğur Demirel şunları söyledi: “Yılın her günü kaliteli eserleri mümkün olan en uygun fiyatlarla müşterilerimizle buluşturuyor, hanelerin ve ülkemizin iktisadına katkı veriyoruz. Ocak ayında yaptığımız ‘1000 üründe fiyat sabitleme’ kampanyamıza da müşterilerimizin teveccühü yüksek oldu. Müşterilerimizin gereksinimini en gerçek formda tespit edip karşılamak için çalışıyoruz. Ülke olarak çok büyük bir felaketin hüznünü yaşadığımız bugünlerde elimizden gelen takviyesi vermeye çalıştık. Böylesine hassas bir periyotta çalışmalarımızın karşılığını halkın seçimiyle de görmemiz, tüketici gereksinimini en düzgün karşılayan marka seçilmemiz bizim için çok değerli ve gurur verici. Bizi bu payeye layık gören halkımıza, müşterilerimize ve emeği geçen tüm çalışma arkadaşlarıma teşekkür ediyorum”
ŞOK Marketler Tic. A.Ş. Hakkında:
1995 yılında kurulan ŞOK Marketler Ticaret A.Ş., 2011 yılında 1.200 mağaza ile faaliyet gösterirken Şubat 2023 prestijiyle Türkiye’nin 81 vilayetinde 10 bini aşan mağazası, 45 bini aşan çalışanı, özgün iş modeli, çağdaş perakendeciliğin gereklerine uygun dijital altyapısı, güçlü ve dinamik insan kaynağı ile müşterilerine hizmet vermektedir. 2016 prestijiyle mağaza konseptini büsbütün yenileyen ŞOK Marketler, tüketicilerin temel muhtaçlıklarının tamamına yakınını, bilinen markalı eserlerle ve uygun fiyatlarla, meskenlerinin yakınındaki mağazalarında müşterilerine sunmaktadır. Ayrıyeten, farklı nedenlerle iktisadın dışına çıkmak durumunda kalan Mis, Piyale, Mintax, Amigo, Konutun üzere esaslı ve bilinirliği yüksek, kaliteli ve uygun fiyatlı, tarihi geçmişi olan özgün markalarını iktisada kazandırarak Türkiye’nin bu kıymetli markalarını müşterilerine piyasanın tanınmış markalı eserleriyle bir ortada sunmaktadır. ŞOK Marketler, mağazalarına giren her bir müşterinin rahat, kaliteli ve hesaplı alışveriş tecrübesinden mutlu olarak ayrılmasını sağlamak vizyonuyla faaliyetlerini sürdürmektedir. Mayıs 2018’de halka arz edilen Şirket’in payları SOKM koduyla Borsa İstanbul’da süreç görmektedir.