DünyaHaber Girişi : 16 Mart 2023 13:20

Togg ve Bosch Car Service, kesintisiz kullanıcı deneyimi için iş birliği yaptı

Togg ve Bosch Car Service, kesintisiz kullanıcı deneyimi için iş birliği yaptı

Türkiye’nin mobilite alanında hizmet veren global teknoloji markası Togg, birinci akıllı aygıtı T10X’i kullanıcılarla buluşturmasına sayılı günler kala, satış ve satış sonrası yapılanmasında planları doğrultusunda ilerliyor. Kullanıcıya yakın olmak için direkt satış modelini seçen Togg, dijital ve fizikî tecrübesi harmanlayan hibrit bir yapıda hizmet vermek için tüm tertibini oluşturuyor.

İlk etapta İstanbul, Ankara, İzmir, Adana ve Bursa-Gemlik’te tecrübe merkezleri açan Togg, İstanbul, Ankara, Bursa-Gemlik, İzmir, Adana, Samsun, Diyarbakır, Erzurum, Antalya ve Kayseri’de de servis ve teslimat noktaları açmayı sürdürüyor. Kullanıcılara uçtan uca kesintisiz bir tecrübe yaşatmayı hedefleyen Togg, kendi servis noktalarının yanı sıra güçlü iş birlikleriyle de servis ağını genişletiyor. 150 ülkedeki 16 binden fazla servisiyle dünyanın en büyük bağımsız servis zincirlerinden biri olan Bosch Car Service ile iş birliğine imza atan Togg, kullanıcıları için kendi servis merkezlerinin yanı sıra mutabakatlı Bosch Car Service’lerden de nitelikli hizmet sunacak.

“Sahada çalışan ekipler için kapsamlı eğitim”

İş birliği kapsamında kullanıcılara tüm bakım ve tamirat hizmetleri en son standartlarda sunulacak. Togg akıllı aygıtı kullanıcıları, mutabakatlı servislerin sunduğu tamir, servis, bakım ve garanti hizmetleri dahil tüm hizmetlerden yararlanabilecek. Mutabakatlı Bosch Car Service noktalarındaki işçi, Togg’dan kapsamlı bir ön eğitim alacak ve akabinde gerektiğinde Togg Teknik Saha Servisi’nin yardımıyla yüksek tansiyon, fotovoltaik ve güvenlik sistemlerinde tamirat yapma yetkisine sahip olacak. Tüm tamir, garanti ve proaktif servisler, sırf yetkili servis sağlayıcılar tarafından gerçekleştirilecek.





“Kullanıcılara daha yaygın, hızlı, etkin ve verimli bir deneyim yaşatmayı hedefliyoruz”

Togg CEO’su M. Gürcan Karakaş, global rekabette kullanıcıya daha yakın olan şirketlerin daha başarılı olduklarını belirterek, şunları söyledi:

“Biz de akıllı cihazlarımızı kullanıcılarımızla direkt buluşturuyor, satışları direkt kendimiz organize ediyoruz. Birinci akıllı aygıtımız T10X’i kullanıcılarımızla buluşturmanın heyecanını yaşarken, satış ve satış sonrası çalışmalarımızı da süratle tamamlıyoruz. Türkiye’nin 7 bölgesinde 10’u sabit 8’i gezici 18 tecrübe merkezi ile sabit ve taşınabilir servis noktalarımızı açmaya devam ediyoruz. Bir yandan kendi servis yatırımlarımızı sürdürürken, öbür yandan da mahallî ve global ölçekte bağımsız servis sağlayıcılarla iş birliği fırsatlarını kıymetlendiriyoruz. Bu kapsamda elektrifikasyon dönüşümünü başlatmış, yüksek teknik donanıma sahip, mahallî ve global manada yaygın bir hizmet ağı kuran araç bakım ve tamirat servis ağı Bosch Car Service’leriyle iş birliğimizi başlatmanın memnunluğunu yaşıyoruz. Ülkemizdeki yayılımımızı destekleyecek bu iş birliğinin, kullanıcılara daha süratli, aktif ve verimli bir servis tecrübesi için pahalı bir katkı sunacağına inanıyoruz. Bilhassa kullanıcı odaklılık, batarya teknolojileri ve temaslı teknolojiler noktasında da Bosch Car Service’ler ile kıymet yaratacağımıza inanıyoruz. Esnek servis ağımız, taşınabilir servislerimiz ve bu alandaki güçlü iş birliklerimizle kullanıcılarımıza en güzel tecrübesi yaşatmayı hedefliyoruz.”

Bosch Otomotiv Yedek Kesim Türkiye, İran ve Ortadoğu Bölge Yöneticisi Arda Arslan da Bosch Car Service’in 100 yılı aşan araç tamir, bakım ve garanti hizmetlerindeki uzmanlığıyla dünyanın en büyük marka bağımsız servis ağlarından biri olduğunu hatırlatarak, Togg ile iş birliğinin değerine vurgu yaptı. 2023 içinde Türkiye’nin 7 bölgesinde elektrikli arabalara hizmet veren birinci bağımsız servis tertibi olmayı hedeflediklerini belirten Arslan, “Togg ile yaptığımız bu iş birliği, elektrikli araçlara servis verme konusunda Bosch Car Service ağımızdaki yetkinliğimizi daha da geliştirecek” dedi.

Hibya Haber Ajansı